På atv'n!

søndag 23. januar 2022

Virtuelle løp?

 I dag har jeg meldt meg på mitt andre virtuelle løp! Det første var Kari Traas Rosa sløyfe i høst og nå fikk jeg lyst til å gjøre det igjen og fant Winter run 2022. Jeg jogger jo ikke så langt og dette er 5 eller 10 km, noe som passer perfekt for meg.

I løpet av februar må man altså løpe 5 eller 10 km og registrere tiden på nett og kommer på resultatlistene. Sto ikke noe om at det ikke kunne løpes på mølle... Passer perfekt for meg som er introvert, hater store menneskemengder og har en blære på størrelse med en valnøtt og må på do rett før og rett etter en løpeøkt... *hehe*

Koster noen kroner å delta, men da kommer man på resultatlista og får medalje i posten. Må vel fikse noe på veggen på Tredemøllerommet og henge opp medaljene på, for jeg håper jo det blir flere! Ser mange synes det er noe tull og deres medaljer blir bare liggende i en skuff og slenge - jaja, jeg er en barnlig sjel som synes det blir stas å se medaljene på veggen når jeg løper på mølla.

Medal Gold PNG Clipart​ | Gallery Yopriceville - High-Quality Free Images  and Transparent PNG Clipart

Bilde av den ekte medaljen kommer etterhvert. ;o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar