På atv'n!

mandag 17. januar 2022

Godt fornøyd så langt i 2022

 Jeg hadde ingen nyttårsforsetter i år, kun å holde seg til det vante lavkarbokostholdet og å ha minst 2 økter på mølla i løpet av uka - alt over 2 mølleøkter er ren bonus.

Så langt er jeg storfornøyd! Vekta har sunket et hakk siden før jul og virker rimelig stabil og i løpet av de to første ukene i 2022 har jeg hatt 5 økter på mølla.

I dag startet dagen med kvalme og svært uggen mage, et par runder på do med kaldsvette og skjelvinger før magen fikk tømt seg. Ble ikke kjørt på jobb med en slik mage for å si det sånn!

Nå har jeg lastet ned Radio Norge-appen og søkt opp noen podcaster jeg kan høre mens jeg går/jogger på mølla - det blir bra! Lurer på om jeg skal ta en gåøkt på mølla om en stund om magen holder seg rolig. Med en podcast på høyttaleren blir det jo straks mer inspirerende enn å gå og stirre inn i dørene på garderobeskapet (som mølla står rett foran)...

girl running on the treadmill. Clipart Image

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar