På atv'n!

mandag 31. januar 2022

Det nærmer seg nå!

 I dag var jeg innom jentungen før jobb og plukket opp pidestallen min. Den var mindre enn jeg hadde trodd, men det gjør ingenting for da blir den jo ikke så plasskrevende på stua heller (så kanskje jeg slipper å sette den gamle dukkevogna på loftet...). Men så fiiiin!



Stakk innom butikken og kjøpte Jo-Ni møbelpuss etterpå og følte meg som "Anne Berit, 85 år"! *hahahaha* Mener bestemt jeg husker at min mormor pleide å bruke det og en myk klut når hun gjorde rent og pusset armlenene på lenestolene på stua. Lurer på hva den lukter? Kanskje lukten bringer frem noen gamle minner? 

Kan ikke ha noen store og tunge planter på denne, men jeg har lurt på om ikke epiphyllumene (en type jungelkaktus) skal få stå på den, de står i ganske små potter og er ikke så store, men henger litt utover, så jeg tror det vil kunne passe fint.

Blir interessant å høre hva mannen sier da, han er ikke akkurat informert om dette kjøpet...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar