På atv'n!

lørdag 15. januar 2022

Vekt-oppdatering

 Av en eller annen merkelig grunn ser det ut til at jeg ligger lavest i vekt på lørdager og noen hundre gram høyere resten av uka - skulle nesten tro at kroppen visste at det er lørdag som er vår offisielle veiedag! 

I dag viste vekta 55.2 kg - ny pers! Det er mange år siden jeg veide så lite! Ble så forfjamset at jeg helt glemte å måle meg, så det får bli neste helg. *hehe*

Gjorde et forsøk i dag, har jo mistenkt at jeg får luft i magen av noe av det sukkerfrie godteriet vi har liggende og i dag spiste jeg 5-6 lakris-smokker fra Thights.no... Blir ikke flere, det sier jeg bare! Herregud! Hvor mange kubikk luft kan 5-6 slike små smokker utvikle?! Resten av den posen går i søpla altså, jeg kaster ikke mat, men dette kan jeg bare ikke spise!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar