På atv'n!

søndag 23. januar 2022

Vekt, tredemølle og podcast

 Vekta sniker seg sakte nedover, går ikke fort, men jeg har det ikke travelt, stresser ikke med å gå ned mer, men vil gjerne bygge opp kroppen så den blir sterkere og mer utholdende.

I går var midjemålet det samme (73 cm), magemålet hadde gått bittelitt fra forrige måling (87,5 cm) og vekta hadde gått ned 100 g og viste nå gode 55,1 kg. Jeg er storfornøyd!

Og enda mer fornøyd er jeg med at kroppen responderer utmerket på øktene på tredemølla, som jeg har gitt navnet Fia. Vi trives i hverandres selskap og jeg liker godt å være sammen med henne flere ganger i uka. Til å begynne med gikk jeg 1 min, jogget i 3 min, gikk i 1 min osv. Etter noen økter gikk jeg over til 1 min gange, 3,5 min jogg, 1 min gange og det gikk helt fint.

I går skulle jeg ta en kjapp økt bare, hadde igjen et kvarter på en episode av "Kongerekka" av Are Sende Osen og skulle ta den før middag og bestemte meg for å ta 1 min gange, 4 min jogg, 1 min gange - med 3 joggestrekk skulle det bli passe i forhold til podcasten. Og det gikk helt fint! Får opp pulsen, blir svett, men jeg føler meg ikke halvdød og det er godt!

Det var greit nok å høre på musikk på mølla, men podcast er genialt! Tiden går som en røyk og jeg har 17 episoder igjen av Kongerekka og etter det har jeg hauger å velge mellom! Podcaster om søm, om kriminallitteratur, Misjonen med Golden og Antonsen og alt mulig annet! 

Free podcast - Vector Art

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar