På atv'n!

lørdag 29. januar 2022

Pidestall

 Jeg har i det siste ønsket meg en gammeldags pidestall, sånn til å sette 3-4 planter på. Har saumfart alskens nettsider og nettbutikker, men har ikke funnet det jeg lette etter.

Nevnte det for datra mi, Tiril, i går og vi satt og sullet på finn.no en stund og fant alt mulig rart, men ikke akkurat det jeg vil ha. Selvfølgelig.

Så i dag, fikk jeg et bilde fra henne på messenger - "Se hva som står nede i kjelleren i blokka mi!" En pidestall! Akkurat sånn som jeg var ute etter! Jeg tenkte at siden den sto i fellesboden og ikke eierens private bod så var det kanskje fordi eieren skulle kvitte seg på med den?

Etter å ha tenkt meg om i 5 sekunder la jeg ut en forespørsel på borettslagets hjemmesider og etter 5 min hadde jeg fått kjøpe den for en femtilapp! Så nå står den oppe hos datra i påvente av at jeg henter den hjem på mandag - gleder meg til å få den i hus!


Veldig dårlig bilde, men jeg gleder meg veldig til å få vasket og shinet den, få den på plass og finne ut hvilke planter som skal få stå på den. Den skal ikke males, men vaskes og pusses litt så den blir blank og fin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar