På atv'n!

mandag 1. august 2022

Halvveis!

 På 6 dager er jeg over halvveis på vei rundt Ring of Kerry! Ok - det går fort unna når man kan bruke el-sykkel, det skal innrømmes, men jeg blir nå både varm og svett på den også!

Etter dagens registrering ser det slik ut:


Som man kan se har jeg forflyttet meg 54% av distansen på 200 km og har brukt bare 14% av tiden. Jeg hadde opprinnelig satt tiden til 70 dager da jeg ikke ante hvor lang tid jeg ville bruke, men har halvert den til 35 dager og selv det vil nok bli for mye, men det spiller liten rolle.

I kveld har jeg stoppet her og like ved meg er det visst en gård eller noe sånt også.


Området her heter Ballinskelligs, offisielt Baile an Scelig, et av de få gjenværende områdene hvor det snakkes irsk i Kerry.

Jeg har alt to nye utfordringer liggende klare, men det blir ikke før jeg er ferdig med denne! Jeg har også begynt på en scrapbook om disse virtuelle turene, så at det var veldig populært på facebook-gruppa og kastet meg på trenden - hadde helt glemt hvor moro det er! Drev en del med det for sikkert 10 år siden og har en del utstyr og stæsj liggende så det var bare å slå seg løs! Gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar