På atv'n!

onsdag 10. august 2022

Og vi går og vi går...

 Og vi sykler litt. Brukte 12 dager på challengen Ring of Kerry som er 200 km. Går jo unna når man kan sykle på e-sykkel selvfølgelig, men jeg prøver jo å sette den på såpass med motstand at jeg må bruke meg selv en del da. Og jeg har vært mye ute på sykkel den siste halvannen uka som jeg ellers ikke ville gjort så trim har jeg fått!

Har både geocachet og stolpejaktet i det siste og det blir muligens en stolpejakttur i ettermiddag også!


Se der! Nå venter jeg bare på at medaljen skal komme i posten! Det blir stas!

Kastet meg jo på to nye utfordringer med en gang, nemlig Angkor Wat på 32 km som jeg kun skulle gå på og Torres del Paine på 87 km som jeg kun skal sykle. Vel, Angkor Wat var jo nesten en vits, den ble jo ferdig på tre dager...


Så nå driver jeg med Torres del Paine på sykkel:


og siden jeg selvfølgelig ville ha en til fots i tillegg så begynte jeg i dag på Kruger National Park på 80 km:


Når disse to er fullførte, det tar vel ut neste uke kanskje, så skal jeg gå løs på en lang en hvor alt skal føres og den ser jeg for meg at muligens tar resten av året, eller i alle fall noen måneder, men hva det er vil jeg ikke avsløre riktig ennå, jeg har nemlig ombestemt meg mange ganger for det er så mange flotte challenger å velge i så helt sikker er jeg ikke før jeg har trykket join og bestilt pakka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar