På atv'n!

onsdag 7. september 2022

The English Channel + ny rockering

 Det er en utfordring på Conqueror Virtual Challenges som heter English Channel og den er bare 33 km og den fullførte jeg for et par uker siden. Hvordan? Jeg har rocket meg over den Engelske kanal rett og slett! 10 minutter med rockering ble ført som 1 km i appen og jeg brukte 13 dager på det. Rocker 1-2 økter på 20-40 min hver dag og storkoser meg med det! Spiller musikk på full guffe og rocker i vei!

Her er medaljen:


Og alle medaljer har jo en bakside:


Jeg er alt i gang med en ny utfordring med rockeringen, den er dobbelt så lang, men jeg ligger godt an tidsmessig så det skal nok fint det også!

Nå ser jeg jo at jeg ikke har fortalt hvordan den nye rockeringen min er! Jeg elsker den! Har hatt den i 2 uker nå og rocker hver dag! Og jeg merker definitivt resultater på både midjemål og mageomkrets! Gøy! Det er en Smart Weighted Hula Hoop og den tar mer i magemusklene og kjernemusklene enn en vanlig rockering gjør altså.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar