På atv'n!

søndag 2. oktober 2022

Høst og en liten skatt

 Da er det oktober og høsten er definitivt her. Ruslet en fin tur i ettermiddag og knipset litt her og der. 

Hva slags sopp dette er aner jeg ikke, men ekkel var den!


En liten, gul blomst stakk opp mellom høstfargede blader.


Gjølme bru fra en litt annen vinkel enn jeg vanligvis knipser den.


Høstfarger ved Orklas bredd.


En vakker, liten sti ved elva.


Ser du ekornet i treet?


I går var jeg innom Antikk'en på Orkanger og ruslet litt rundt og tittet på mye fint og da jeg nesten var på vei ut igjen fant jeg en liten skatt! Det er lenge siden det kom noe nytt tilskudd til matrjosjka-samlingen, men denne ble med hjem:



Den er ikke så stor, ca. 10-12 cm høy og består av bare 4 dukker og gjør ikke så mye utav seg. Men det er akkurat disse jeg liker så godt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar