På atv'n!

søndag 8. januar 2023

Søndagstur og elgbæsj

 Jeg har fått mitt eget lille skispor rett utenfor døra! Runden rundt jordet er 900 m, men inkludert 150 m til og fra trappa til sporet så blir 5 runder akkurat 5 km på Strava og det er helt perfekt!

Og selv om det er rett utenfor døra så står naturopplevelsene i kø! Gikk jomfruturen i dag og det er spor etter både rådyr og elg i sporet og jeg tok et legendarisk bilde som jeg bare kaller "Elgbæsj i solnedgang":


Vi gikk jomfruturen i sporet i formiddag, 5 km, men jeg følte at det liksom ikke var nok så etter middag så tok jeg på piggskoene og gikk en tur på beina, sørover i Orklaparken. Det var aldeles nydelig ute!



Bårdshaug stasjon:



Været var nydelig, føret var glatt, men jeg hadde piggsko så det gikk helt fint å gå allikevel. Men de siste to kilometrene kjente jeg at jeg begynte å bli sliten ja... Var ikke meningen å gå så langt egentlig, men det var så fint at jeg ikke hadde lyst til å gå så kort som jeg hadde tenkt heller.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar