På atv'n!

onsdag 28. juni 2023

Oppdatering 2 på flekkfjerning + øyne

 Katrine-dukken har nå ligget i 11 dager (da bildet ble tatt) med kvisekrem og se her da!


Flekken er nesten borte! Så da var det på tide å gå løs på øynene... Jeg tok av henne hodet og det i så varmt vann som jeg fikk til fra kranen og lot det ligge i noen minutter. Da lot øynene seg ganske lett poppe ut ved å presse tomlene mot baksiden av øynene inne i hodet.

Dessverre viste det seg å være i enda dårligere stand enn jeg fryktet.


De er misfarget av kalk og rust og de er laget i metall, ikke plast, så jeg er usikker på om jeg får dem sammen igjen om jeg tvinger dem opp? I tillegg er det ene øyet ødelagt, øyeeplet har løsnet fra det ene feste inne i "øyeballen".


Så foreløpig får hun bare vente i bilinde, jeg har bestilt nye øyne til henne, men det tar vel en god stund før de kommer i posten. De kommer fra Kina og skal være fremme mellom 11. juli og 4. august... Jaja, jeg har god tid og skal ha ferie snart så hun får bare ligge og vente så lenge.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar