På atv'n!

fredag 7. juni 2013

En liten kveldstur

Etter å ha prioritert en lat og rolig morgen fremfor en tur i marka før jobben, ble jeg litt rastløs til kvelds og tok en kveldstur på sykkel. Denne gangen brukte jeg jentungens sykkel, en Scott terrengsykkel, veldig god å sykle på! Så jeg kommer nok til å låne denne en del fremover tenker jeg. Hun synes den er litt for stor så hun vil ikke bruke den så det er fritt frem for hennes gamle mor.


Orkla renner stille og rolig mot fjorden i kveld.


Vakre, grønne skogholt med smale stier det er kjempegøy å sykle på!


Jeg er alltid like fascinert over disse enorme flishaugene, det genereres så mye varme i dem at det rett og slett ryker! Rart at det ikke tar fyr?


Turen i kveld ble på 8 km / 32 min, en rolig kveldstur i litt grått vær med noen regndråper, men godt å komme seg ut en tur og få litt frisk luft.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar