På atv'n!

tirsdag 4. juni 2013

Brrr...

I dag var det sannelig kaldt  å sykle! Jeg trodde ikke 9 plussgrader kunne være så isende kalde... Bomma litt på klesdrakten da jeg tok de trekvart-lange sykkelbuksene fremfor de helt lange og kunne godt hatt ett tynt lag til under jakka. Hele hansker og ikke slike fingerløse hadde også gjort seg. Og selvfølgelig - da jeg hadde ca. 2,5 km igjen begynte det å regne og det ganske skikkelig! Var godt å komme inn i varmen, få vasket seg og få på tørt tøy da. Foreløbig har jeg ikke noen bilder heller for jeg måte låne kameraet til guttungen og det har selvfølgelig ikke standard overførings-kabel-utgang...
Men enn så lenge får dere kose dere med et bilde av denne karen som jeg har på mp3'en for tiden:

Riktignok ikke sammen med Pelles Orkester og i en noget nyere utgave, men det var da et sjarmerende platecover vel? Bildet har jeg stjælt fra http://us.7digital.com/

Nå har jeg fått lastet over et par bilder fra morgenens tur. Først et bilde av Øvre Leirfoss i Nidelva. Bakken herfra og opp til demningen over fossen er ganske så bratt!


Jeg har fått et par nye ørepropper til mp3'n, fikk dem av jentungen min som ikke ville ha dem sjøl. Ordentlig rosa bling-bling! *haha* Jeg synes de er kule og de matcher jo Frøken Rosa da!


Brukte forøvrig 35 min på 9,1 km i dag. Etter at sykkelmannen fikset opp Frøken Rosa så teller hun bittelitt mindre km enn hun gjorde før. Hm. For jeg sykler akkurat samme rute og tidligere viste sykkelcomputeren 9,3 km, nå viste den 9,1, opplevde det samme på vei hjem på fredag også, tidligere har den alltid vist 8,0, men da viste den 7,89. Pussig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar