På atv'n!

onsdag 14. august 2013

Her går det unna!

Denne cachen, On my street har irritert meg i noen dager alt. I går satte jeg meg ned og løste pusle-gåten, fikk hjelp av Lille Gubben til å holde tunga beint i munnen og få riktig familie koblet til riktig hus og kjæledyr og feriedestinasjon og hva det nå var alt sammen. Men hvordan få noen vettuge koordinater ut fra dette?!

Jeg - vi - har grublet og grublet og på slutten av seinvakta i dag leste jeg oppgaven grundig en gang til og det gikk opp et aldri så lite lys og vips! så satt jeg der med ett sett ganske så sannsynlige koordinater.

(bildet er stjælt fra www.urbika.com)

Sjekket så mot kartet på mobilen og joda, stedet så heller ikke helt usannsynlig ut. Etter jobb ruslet jeg bort og så cachen på flere meters avstand, lett når man bare vet hva man ser etter! :o) Rimelig stolt av å ha plukket denne som cache nummer 10!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar