På atv'n!

torsdag 15. august 2013

Lille Trille triller videre på cachejakt

I går kveld blinket jeg meg ut Elg i Undergang som dagen første cache, før jobb. Fant ut på kartet omtrent hvor den skulle befinne seg så det var bare å legge i vei etter å ha parkert bilen på jobben (og tisset en skvett). Fant raskt undergangen, men det er et litt forvirrende område så det var ikke dumt å ha på gps'en og gå etter den. *hehe*
 
Vel fremme ble det litt leting og jeg surret en del utenfor og i gresset (og ble våt på føttene) før jeg innså at den måtte være under tak. Hadde noen hint om harer og elger og rådyr friskt i minnet og etter en stund fant jeg haren og da var veien kort til både rådyr og elg og cachen! En virkelig morsom og forseggjort cache dette her!
 
Litt hekta kanskje? Men en hobby som får meg ut på en drøy halvtimes gåtur før jobb om morran er ikke å forakte! Anbefales for alle - det er utrolig artig!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar