På atv'n!

torsdag 8. august 2013

Mygg? Knott? Eller noe helt annet?

I går var vi jo på trimtur i skogen og om kvelden kjente jeg at jeg hadde et stikk på leggen, ikke så uvanlig det akkurat, i sommer har jeg hatt haugevis av insektstikk.

Men da jeg kom på jobb i morrest, iført skjørt, og begynte å se på leggen min ble jeg nesten litt blek...

For mens høyre legg ser slik ut, slik en normal legg skal se ut:


Så ser venstre legg slik ut:


Temmelig hoven! Det er litt vondt innimellom, men det skyldes kanskje at jeg har stått på jobben stort sett hele dagen. Det kribler og klør litt også, det er vel kroppens reaksjon på insektsgiften antar jeg.

Jeg har holdt på med en bunke vampyrbøker på jobben i dag og foreslo for min kollega at det sikkert er en kortvokst vampyr som har bitt meg i leggen - han var noe skeptisk til teorien min, men lovte å holde et øye med om hjørnetennene mine blir lengre og spissere...

Men egentlig holder jeg en knapp på kleggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar