På atv'n!

mandag 4. november 2013

"Kveldstur" på trimsykkelen

Har begynt å lage uke-trenings-plan på søndager og denne uka ser sånn ut:

Mandag - trimsykkel, kveld, 15 km / ca. 35 min
Tirsdag - fri
Onsdag - 2 runder rundt Teisendammen, formiddag
Torsdag - trimsykkel, kveld, 15 km / ca. 35 min
Fredag - fri
Lørdag - trimsykkel, 15 km / ca. 35 min
Søndag - jogge/gåtur, ca. 5 km

Og en plan skal jo helst følges så nå har jeg tatt mandags-trimmen og syklet 15 km / 35:30. 

Da jeg var ute i går jogget jeg forbi 3T på Byåsen videregående på vei hjem og i det jeg jogget forbi det store vinduet så jeg i øyekroken at det satt flere og syklet der inne, noen løp muligens på mølle også. Jeg klarte såvidt å motstå fristelsen til å vinke i det jeg løp forbi... *hehe*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar