På atv'n!

torsdag 7. november 2013

Snop - eller "snop"?

Min kjære ekssjef har en mørk side. Stadig vekk dukker hun opp med sjokolade. Ja, nettopp. Sjokolade. Jeg prøver iherdig ikke å spise sjokolade sånn til hverdags, uten at jeg er fanatisk av den grunn. Men det er ikke lett når bordet på spiserommet bugner av sånt:
 

Toffifee er jo sykt godt og jeg hadde glatt trødd i meg den eska der på nesten no time! Helt sant. After eight glir også lett ned og det er vel enda noen få gode igjen i den skåla med twist også.
 
Men jeg har fått en god kollega i min nye sjef og han spiser heller ikke sjokolade til daglig! Så jeg pakket hele stasen inn i et skap så det ikke står på bordet og frister oss. Istedet gikk jeg på butikken og kjøpte følgende som jeg kan ta mellom måltidene om jeg blir uutholdelig sugen på noe:

 
Nesten kvalmende ekkelt sunt, sant? Men veldig godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar