På atv'n!

torsdag 14. november 2013

Varme i ovnen og snart advent...

Vi fyrer i ovnen hver ettermiddag nå, det er så deilig med ovnsvarmen. I går var jeg frossen så Lille Gubben fyrte så det holdt, det var faktisk 29,8 grader her inne... Litt drygt det da.


Jeg har funnet frem Lucia-opptoget mitt og i år har jeg supplert med tre nye figurer. Jeg fikk feil i posten så det mangler en figur, men den kommer nok i løpet av noen dager så opptoget blir komplett. Jeg elsker disse figurene - de er så  nydelige!


Har bestilt dem fra Candy Design og de sender lynkjapt! Om du ser nøyere til venstre i bildet så har sannelig en gammel fjøsnisse sneket seg ut av den store kassen med julepynt allerede han også!

Har forørvrig prosjekt "Nissehus" på gang og det kommer det bilder av her i bloggen litt senere - foreløbig er det ikke så mye å ta bilder av, men heimen bugner av et gammelt dukkehus, stoffbiter, maling og små dukkemøbler... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar