På atv'n!

fredag 16. mai 2014

Kveldstur på sykkel

Det har vært mye frem og tilbake med denne sykkelen, Hr. Grå, i det siste, men nå har jeg håp om at det har ordnet seg. I dag byttet Lille Gubben ut stem'et (den "stanga" som holder selve styret festet til sykkelramma) med et som er justerbart slik at styret kom 4-5 cm lengre opp. Forhåpentligvis fører det til at jeg ikke får så vondt i hendene og armene når jeg sykler.

Jeg måtte jo teste sykkelen, på med den nye sykkelshortsen jeg kjøpte i dag (salg på MX Sport, 50%!), tynn ulltrøye, lange skistrømper, rosa jakke og joggesko + hansker og sykkelhjelm. Det gikk unna gitt! Først tenkte jeg å snu der Lille Gubben og jeg snudde for et par uker siden, men nei - det var jo bare noen hundre meter til, ned en bakke, så ville jeg runde 2 mil før jeg kom hjem igjen. Vel nede tenkte jeg at - "Nei, jeg må jo sykle til Svorkmokrysset!" Da jeg kom til krysset var det jo bare 3 små km igjen til Vormstad...

Bunnpris på Vormstad, her snudde jeg:


Fikk melding fra Lille Gubben som svar på bildet over og stoppet for å svare på den. Tok bilde av noen kyr samtidig, ønsket dem god søttendemai og syklet videre:


Selfie hører med, dette er en tomilsselfie:


Syklet forbi Blåsmo, eller Blåsbortmo som jeg kaller det, synes så ofte det blåser der:


Vel hjemme kunne jeg klokke inn 30,5 km på 110 min! Veldig fornøyd!


Beviset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar