På atv'n!

søndag 11. mai 2014

Ukas trening - uke 19 - 2014

Dette må være en skikkelig topp-uke hva trening/aktivitet angår!

Mandag: Sykkel til og fra jobb - 80 min / 18,5 km
Tirsdag: Sykkel til og fra jobb - 85 min / 18,5 km
Onsdag: Hviledag (skjønt en Ikea-tur er jo rene treningsøkta i seg selv!)
Torsdag: Trimsykkel - 30 min / 12 km
Fredag: Sykkel til og fra jobb - 83 min / 18,5 km
Lørdag: Sykkel til og fra jobb - 83 min / 18,5 km
Søndag: Jogge/gåtur med jentungen - 65 min / ca. 6 km

Tilsammen 426 min / 92 km! Jeg er kjempefornøyd med uka, selv om det ikke ble noe styrke, men jeg har vært i farta nesten hver dag og det er veldig bra.

Anne Usain Bolt Berit


Eller kanskje ikke...


Vi møtte faktisk Magnus Moan! Han er like kjekk på ordentlig som på tv... *dån*


(bilde lånt fra adressa.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar