På atv'n!

onsdag 7. mai 2014

Nytt skap på badet!

I dag mannet jeg meg opp og tok en tur på Ikea - jeg orker ikke dra dit i hytt og pine så jeg samler ofte opp en del ting jeg skulle hatt før jeg tar en tur. Nå var det ny hylle på badet. Vi er 3 stk og badet er lite så tøy som er bruk litt, men kan brukes litt mer før vask, slenges gjerne bare på vaskemaskina. Noen ganger må jeg lete frem vaskemaskina før jeg kan bruke den...
 
Jentungen har en stund nå spurt om vi ikke kan fikse noen hyller til klærne og med litt omrokkering på ting og tang fant jeg ut at det er plass til en reol innenfor døra. Først tenkte jeg på denne:
 
Den er ikke spesielt fin og ikke passer den inn på badet estetisk sett heller, men den er praktisk og passet i størrelse. Jeg tuslet rundt i labyrinten og skulle se om jeg fant den utstilt, ville jo se den før jeg hentet den på lageret tross alt og der rundet jeg en sving og plutselig sto jeg front mot front med
 
SKAPET!

 
Isala heter det og jeg falt pladask! Det er perfekt i størrelse og jeg elsker utseendet og i tillegg har det 3 store, romslige hyller inni - perfekt for oss! Gjett om jeg gleder meg til helgen - da blir det opp-rydding og fiksing på badet! Herlig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar