På atv'n!

tirsdag 23. desember 2014

Årets juletre

Da er årets juletre ferdig pyntet og som vanlig var det en diskusjon om hvor mye pynt som skal på treet. Siden jeg pyntet treet alene, ungene er hos pappan sin, så plukket jeg ut de eldste og - for meg - fineste glasskulene og litt annen glasspynt og endelig har jeg rotet meg til å kjøpe 2 glassfugler med fjærhale til å ha på juletreet.

Treet ble kjempefint synes jeg, men selvfølgelig kjøpte jeg bare tre nye glitterlenker, men skulle hatt fire så det ble litt tynt med glitter nederst...


Den observante leser vil se at det ikke er noe i toppen av treet. Og du har helt rett, det er ikke det. Spir har jeg egentlig ikke sansen for, stjerne uten lys blir ikke det samme. Jeg har riktignok en fin stjerne som ikke er beregnet på lys, men selvfølgelig er ikke den her... Så da ble det ikke noe i toppen i år. Men det blir nok jul lell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar