På atv'n!

tirsdag 23. desember 2014

Nå er det like før nå!

Alle gavene er pakket inn og avlevert og om drøye halvannen time er den siste arbeidsdagen før jul unnagjort og høytidsfreden kan senke seg for min del. Det kribler nok i magen på mange små om dagen og det gjør det i min mage også!
 
Vet du hva du får i år? Jeg har en anelse om hva som er i 3-4 av pakkene til meg, utover det har jeg ikke peiling! Ikke på hva Lille Gubben har funnet på en gang! Om jeg har kommet med et ønske de siste par ukene har han bare sett hemmelighetsfull ut og sagt: "Nå er det for sent!"
 
Men jeg er ikke så storforlangende, om jeg får en bok eller to, et nytt tekrus og en pakke te (eller to...) og kanskje litt sjokolade så jeg kan kose meg gjennom romjula - ja, da er jeg mer enn fornøyd jeg. Og jeg tror det slår til i år også, slik det har gjort tidligere.
 

Ja, jeg innrømmer det - jeg synes fremdeles det er stas med gaver! Stas å få, men faktisk like stor stas å se om jeg har truffet blink med noe av det jeg har kjøpt til andre. 
 
Åh - som jeg gleder meg til i morgen! Til å være sammen med mine kjære og nære, spise deilig julemat og åpne presanger...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar