På atv'n!

onsdag 24. august 2016

Kan ikke sette nye rekorder hver dag heller!

I dag tok jeg meg en tur alene i marka for en gangs skyld. Visst er det utrolig koselig å jogge sammen med både Lille Gubben og jentungen, men noen ganger er det fint å jogge helt alene også.

Turen gikk til Theisendammen i dag også og jeg jogget motsatt vei av det jentungen og jeg gjorde på mandag. Jogget hele runden med unntak av kneika rett etter demningen og den kneika som er etter broen i den andre enden av dammen. Stoppet ved en av benkene og tok noen armhevinger også! 
Da jeg kom til den skogslekeplassen i enden mot Fjellseterveien løp jeg inn på den og hoppet og spratt litt over en del av tømmerstokkene som ligger der, bare for at jeg fikk så lyst.

Da jeg kom på parkeringsplassen igjen fant jeg ut at det ble litt for kort, men siden jeg skal løpe med Lille Gubben i morra så orket jeg ikke ta runden en gang til. Så jeg tok en liten avstikker til motsatt side av parkeringsplassen, den store ved Ferista for den som er lokalkjent. Der fant jeg en nydelig liten sti som jeg fulgte gjennom skogen frem til en gate som jeg etterpå fant ut het Øvre Sverresborg. Her kunne jeg tenkt meg å bo! Jeg snudde her og jogget tilbake gjennom skogen igjen og ved en bom tok jeg noen flere armhevinger.

Turen ble på 3,4 km / 27 min, men man kan jo ikke sette nye rekorder hver gang heller! Dessuten koste jeg meg maks på denne trimturen og det er kjempeviktig det også! Alt skal ikke være alvorlig og handle om tall og rekorder! (men er det ikke på Endomondo så har det ikke skjedd - det vet jo alle!)


Theisendammen, bilde er "lånt" fra trondelag.com 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar