På atv'n!

mandag 29. august 2016

Ny trenings-bh!

Som mange damer som har litt i fronten vet så er en god bh viktig og når det kommer til jogging så er en skikkelig trenings-bh rett og slett et MUST. Jeg er en litt aparte størrelse (75E) og i tillegg så er jeg tydeligvis veldig kort over skuldrene så mange trenings-bh'er blir rett og slett for lange over skuldrene for de har så kort justeringsmulighet der

Jeg har prøvd minst 5-6 forskjellige merker, og flere av dem har vært ok, men ingen har brakt jubel og brus inn i stua - eller ut på joggetur. Ikke før nå! Før helgen kjøpte jeg et blad hvor det sto en omtale av Freya active og jeg lot meg overbevise og tok en sjanse, den kostet tross alt 675,-.

Bestilte den på Underverker på torsdag kveld (75DD/E) og da jeg kom hjem i dag, mandag, lå den i postkassen! Jeg tok den spent opp og den var like tøff som på skjermen! Sjekk her da:



Og bak ser den slik ut:


Akkurat sånn som jeg vil ha! Den kan hektes sammen lengre opp, men jeg klarer ikke å ha noe mot nakken på den måten så jeg kan ikke bruke bh'er med bryterrygg, dessverre. Cupene er lett foret så de støtter litt ekstra uten å bli for varme.

Har prøvd den på joggetur i dag og den er rett og slett FANTASTISK!!! Jeg kjente ikke at jeg hadde den på, noe som betyr at den sitter perfekt og puppene holdt seg pent i ro og den var veldig behagelig - og ikke minst elsker jeg fargen!!! Så mye at jeg tenkte å bestille en til, men de har tydeligvis ikke store lagre av alle størrelsene for de hadde ikke flere, så jeg endte med en i svart med blålilla detaljer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar