På atv'n!

torsdag 12. mars 2020

Armer og hår

Kastet meg over Bjørg etter at jeg hadde spist i går kveld og etter å ha plundret litt fikk jeg på henne armene på fjerde forsøk. De kunne nok sittet strammere, men de sitter da såpass at de sitter bra inntil kroppen så det får jeg være fornøyd med.


Så tok jeg fatt på håret. Først med saks og så med nevene for å få av så mye som mulig. Pakket henne så inn i et kjøkkenhåndkle som lå i grønnsåpevann etter råd fra noen som har gjort dette før. Hun har ligget over natten og jeg var spent i morrest.


Dessverre var det ikke noen stor endring så jeg prøvde med plasterfjerner, funket dårlig det også. Jif skurekrem og en skrubbesvamp funket litt, men jeg hadde liten tid så hun ble bare tørket og satt til side før jeg måtte på jobb. Lurer på om jeg skal prøve sånn sitrusspray som man fjerner gammel skismurning med - den er jo uhyre ekketiv på gammelt skiklister!

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg har en Bjørg-dukke akkurat lik din. Armene er løse hos meg og+ at håret ser ikke bra ut. Hvordan festet du armene? Tenker jeg må prøve å få det til selv. Takknemlig for svar

    SvarSlett
  2. Jeg lurer også på hvor du fikk tak i nytt hår?

    SvarSlett