PÃ¥ atv'n!

torsdag 5. mars 2020

Babyen min!

Advarsel! Dette innlegget er skrevet i adrenalinrus over ny overlock-maskin! 😅

Jeg er hodestups forelsket i min nye lille baby!


Var så spent på om jeg ville klare å tre den da jeg pakket den ut i går kveld og ble lykkelig da det viste seg at det var tråder i den! Så jeg satte på snellene og knøt sammen trådene i maskina med tråden på snella med en ørliten båtsmannsknop (den eneste knuten jeg kan!) og dro forsiiiiiktig gjennom og det gikk helt fint! De to nål-trådene var det null problemer å tre. Så var det bare å sette i gang!

Klasket sammen to jerseybiter og herremin så fin sømmen ble!


Det ser jo helt proft ut! Etterpå måtte jeg jo prøve å sy noe og det ble en liten dukketruse, den ble klippet i hurten og sturten så den er skev og skakk i sidene, men så søt! Men jeg ser noe jeg skulle gjort annerledes med kanten, det får bli på neste truse! Blir en del prøving og feiling og dukketøy i begynnelsen.


Trusemønsteret er fra Norlin og jeg gleder meg til å gå løs på resten av oppskriftsheftet også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar