På atv'n!

lørdag 11. februar 2023

Søm og tur og lydbok

 Ble dårlig tidligere i uka så det ble mye hjemmetilværelse og jeg begynte å se "Tid for hjem" på TV2, helt fra starten av! Nå er jeg i sesong 6 tror jeg - veldig artig å se de første sesongene, mye av det som da er helt ute og som folk vil endre på er jo min barndom og ungdomstid.

Sist helg var jentungen og jeg på MGP og da måtte jeg jo ha ny kjole! Ble en hverdagskjole, men da vi kom dit angret jeg på at jeg ikke hadde gått for masse bling! Neste gang! Her er i alle fall kjolen:


Og, som alltid, med matchende truser:


Sydde jo en t-skjorte av stoff med puslespillbiter forleden og hadde alt da et Augusta Zip Høstskjørt i tankene, det ble realisert en av hjemmedagene denne uka:


Om jeg også har sydd matchende truser? Selvfølgelig!


I formiddag var det aldeles nydelig vær så jeg tok en ekstra runde da jeg skulle gå til butikken. Føret var litt tungt og dun-parkas og vintersko gjorde det ikke akkurat lettere! Men fint var det og 4,75 km ble det!

Hvilke spor dette er vet jeg ikke, de var ganske små, ekorn kanskje? 





Hørte på lydbok mens jeg gikk, det er min nye dille! Hørte ferdig Bjørn Eidsvågs "Tro og trass", interessant, morsomt og rørende. Gikk over til neste lydbok på lista mi, "Løping : en verdenshistorie" av Thor Gotaas. Den er 17 timer så jeg har mange turer foran meg i selskap med den!

Da Lille Gubben kom hjem etter å ha besøkt sin mor hadde han med seg roser til meg! Utrolig koselig!


Nå har vi spist laks med ovnsbakte grønnsaker og litt senere blir det nok et stykke eplekake - det er jo lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar