På atv'n!

onsdag 1. februar 2023

Liten joggetur i vinterkvelden

 I går var det litt rufsete vær på morgenkvisten, men det tok seg opp og på kvelden var det så fint at jeg tok en tur ut fremfor å ta en økt på tredemølla. Da jeg sto i gangen og skulle kle på  meg falt blikket på det nye, rosa refleks-bandolæret og jeg skulle til å plukke det opp og ta det på meg, helt til jeg husket hvilken jakke jeg hadde på...


Trenger ikke mer refleks med denne jakka på!

Blir aldri lei av å ta bilder av Gjølme bru!


Lyset fra vestsiden av brua sammen med månen, riktig vakkert var det, med nysnø på trærne og greier!


Ble litt rød i kjakene, men det gjorde bare godt. Bjørn Eidsvågs bok "Tro og trass : min vei, mine valg" på øret, har fått skikkelig sansen for lydbok på øret når jeg trener eller går tur.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar