På atv'n!

torsdag 10. mars 2016

Jaddaaaaa!!

Alt i går hadde jeg på planen at jeg skulle ut og jogge i kveld. Tidligere i dag så jeg nesten frem til det. Men etter at middagen var fortært (omelett) og jeg hadde sunket ned i godstolen, mørket senket seg utenfor vinduene og facebook blunket forførerisk mot meg... Da var joggelysten ikke spesielt tilstedeværende for å si det sånn.

Men jeg sa til meg selv at "du har ikke en eneste god unnskyldning for å la være! Kom deg ut!" og før jeg rakk å finne på noen så gikk jeg rett på badet og skiftet til løpetøy. Det var fint vær, ca. -1, klarvær og vindstille så det var toppers løpevær. Stort sett var føret fint også og jeg kjente faktisk ganske raskt at dette gikk lettere enn forventet. Mye lettere. Kilometrene gikk unna på følgende tider:

0-1  km - 8 min
1-2 km - 8:12 min
2-3 km - 7:54
3-4 km - 7:55
4-5 km - 7:26

Altså klokket jeg inn 5 km på 39:27! Jaddaaaa! Men det var ikke helt etter planen at vårmålet skulle være nådd den 10. mars da... *hehe*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar