På atv'n!

torsdag 3. mars 2016

Jogget i dag også gitt!

-2, vindstille og fint ute - det var bare å ta på seg løpetøy, snøre på seg piggjoggisene og komme seg ut! Dessverre var ikke føret så godt som jeg håpet, snøen som kom sist helg har frosset til is og det var bulkete og ujevnt, men det gikk stort sett greit. Fikk en liten strekk i lysken på venstre side på vei hjem, men det gikk greit, var bare en drøy km igjen da.

Jogget en annen rute på Orkanger i dag og turen gikk forbi et sted jeg visste det skulle være en geocache... Jeg har lett etter den tidligere uten å finne den, men da jentungen og jeg gikk forbi der i jula mente jeg at jeg fikk øye på den. Da var vi ikke kledd for å ta akkurat denne så vi ruslet bare forbi, men nå, i halvmørket og med treningstøy tenkte jeg å prøve. Jeg hadde ikke penn i lomma, men cachen så såpass stor ut at jeg tok sjansen på at det var en blyant inni. Det var det ikke. Grrr... Jeg la den pent tilbake på plass og satser på å ha penn eller blyant i lomma neste gang jeg får sjansen til å ta den!

Turen ble på 5,2 km / 47 min, ingen rekord med andre ord, men det kan jeg jo ikke forvente heller når jeg driver og klatrer rundt etter cacher og føret omtrent tilsier "Bambi på isen"-fakter innimellom! Men jeg er storfornøyd uansett - jeg har vært ute og trimmet og kost meg og det er det viktigste, da har i grunnen ikke tiden så veldig mye å si.

Omtrent så elegant ser jeg nok ut når jeg er ute og jogger, helt sikkert:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar