På atv'n!

mandag 23. september 2019

Tjoho!

Sist uke fikk vi ikke gått Helvetesrunden i det hele tatt, været var helt pyton, det høljet ned uten like! Jeg var allikevel i aktivitet ganske mye, mange korte turer, til og fra bussen og slike ting - har tross alt et mål om å gå minst 10.000 skritt om dagen i (minst) 30 dager i strekk!

I helgen dro vi på hytta og for å slippe å gå i det søkkvåte terrenget (man må jo gå tur når man er på hytta), så parkerte vi bilen 5 km unna hytta og gikk resten av veien! Til tross for at vi kan kjøre til vi har ca. 300 m igjen... 

Så i dag var det på tide å gå Helvetesrunden på nytt og da jeg kom fra jobb var det bare å hoppe i treningstøyet, tisse skvetten, finne frem gåstavene og komme seg ut! Og sannelig ble jeg ikke utrolig positivt overrasket! For kroppen spilte virkelig på lag i dag - de bratte bakkene virket ikke så bratte, jeg peste ikke så mye som tidligere turer (derimot peste Lille Gubben mer... *haha*), det gikk lettere, lårene var ikke sure og i tillegg brukte vi 1 min kortere tid til toppen! Fantastisk!

Og da vi kom ned på flata utenfor huset igjen hadde jeg gått ca. 18.500 skritt. Det vil si at jeg hadde igjen 1500 skritt til 20.000 skritt og dobbel måloppnåelse i dag...! Så jeg sendte Lille Gubben inn og i dusjen og gikk en liten ekstra runde selv så jeg rundet 20.000 skritt. Stas!

Bilderesultat for clipart 20000

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar