På atv'n!

søndag 15. september 2019

Søndagstur

Vi har funnet ut at for oss fungerer det best når vi bestemmer oss i forkant for når vi skal trene. Så i dag var vi oppe litt over 8, spiste en tidlig frokost og klokka 9:30 var vi ute og klar for en tur langs Helvetesrunden! Det er meldt voldsomt regnvær utover dagen, så det var bare å komme seg avgårde i rett tid.

Vi labbet i vei, enige om at man ikke kan sette ny pers hver gang så vi tok det litt roligere i dag, men det betyr ikke at vi var slappe eller tok pauser oppover altså! Vi brukte et par min lengre enn sist opp til toppen, men det spiller ingen rolle.

Og etter nesten 2,5 km bratt motbakke blir man aldri så lite raulætt i kinnene:


Vel nede sjekket jeg skrittene på mobilen (klokka var opptatt med å ta tiden) og innså at jeg måtte gå en liten runde for å komme opp i dagens skrittmål. Så mens Llille Gubben gikk inn og i dusjen fortsatte jeg og tok en ekstrarunde på et par km til.

Har satt meg som mål å gå minst 10.000 skritt daglig i 30 dager i strekk og nå er jeg på dag 11 og målet er nådd i dag også. Hurra for meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar