På atv'n!

søndag 26. september 2021

Styrketrening

 Nå MÅ jeg bare få litt skikk på denne kroppen og trene litt styrke - blir jo ikke yngre med årene og kroppen trenger å trene litt, sånn er det bare. Ikke har jeg noen unnskyldning for ikke å trene heller! Loftet (2. ett) er full av treningsutstyr! Har flere matter, både rett og "krokete" vektstang lang og korte, masse vektplater, fast manualer på både 1 og 2 kg, balansebrett og rockeringer + treningsstrikk som jeg kjøpte for sikkert et par år siden og aldri har brukt... 

Så i kveldinga skiftet jeg til treningstøy og tuslet opp trappa og fant frem matte, manualer, den krokete vektstanga, et balansebrett og en rockering og satte i gang. Ville ikke ta i så voldsomt den første gangen, men jeg holdt da på en drøy halvtime og er veldig spent på om jeg klarer å komme meg ut av sengen i morgen tidlig... 

Bør jo få til et par slike økter i uka i tillegg til litt jogg eller gåturer, men vi får nå se - får være fornøyd med det jeg faktisk får gjennomført!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar