På atv'n!

lørdag 11. september 2021

Ukens tall - mål og vekt og nytt strikkeprosjekt

Glemte rett og slett å oppdatere sist helg, men da er det jo desto bedre tall denne helga!


Dagens tall:

Vekt: 56,6 kg (ned 5,8 kg)

Midje: 75,5 cm (inn 10,5 cm)

Mage: 89 cm (inn 6,5 cm)

BMI: 24,5 (normalvektig!) 

Jada! Jeg er storfornøyd! Og det føles på ingen måte som jeg er på noen slankekur heller, spiser god mat med fett og masse smak, er sjelden sulten og har null søtsug. Herlig!

Ellers har jeg omsider begynt på et nytt strikkeprosjekt, en gul kofte som heter Ny Grungedal. Jeg tror den blir veldig fin og håper inderlig at den passer når den blir ferdig!





Har kommet litt lengre enn dette og nå er det bare gult igjen på hele resten av kofta. Den strikkes ovenfra og ned og nå har jeg kommet så langt at ermemaskene er satt på hver sin tråd og jeg holder på med bolen nedover. Tenker jeg skal strikke ut det nøstet jeg holder på med, deretter strikke ermene og så gjøre ferdig bolen så jeg ikke bommer på garnmengden til ermene om jeg gjør ferdig bolen først.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar