På atv'n!

søndag 26. september 2021

Ukens tall... og ny datamaskin!

 Siden jeg står litt bom fast på vekta for tiden og vi i tillegg var hos eksen min og feiret podens 23-årsdag på fredag så ble det bare veiing på meg i går forrest, målingen hoppet jeg lett bukk over denne uka. Satser på å komme sterkere tilbake neste uke!

Jeg har en tid snakket om at jeg må ha ny pc for den gamle var vanvittig treg, Facebook var nærmest ubrukelig, jeg fikk til å lese, men å skrive var nesten umulig for det var så tregt. Så sier mannen:"Kjøp deg en Mac da vel!" Jeg protesterte selvfølgelig heftig først (ingen overraskelse for de som kjenner meg...), men vaklet så frem og tilbake en stund, bestemte meg for pc, snakket med svoger Rolf som har hatt Mac i 9 år og endte på Mac. 

I går ble jeg altså den stolte eier av en MacBook Air! Kostet 2-3 ganger så mye som jeg hadde tenkt å bruke på ny maskin, men den varer jo 2-3 ganger så lenge også visstnok. Koser meg med å bli kjent med Mac og hvor ting ligger og hvordan det fungerer og det går greit - selv for ei halvgammal dame på 53 år!


Den nye babyen min! Mannen kaller den bare Onkel reisende Mac etter en av karakterene i Fragglene...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar