På atv'n!

lørdag 19. mars 2022

Ny pers igjen!

 Her kommer persene som perler på en snor! *haha* Skulle ut på joggetur i går kveld og hadde da 5 km i tankene. Første 600 m er alltid tunge, men så løsner det og det gjorde det også i går. Kroppen kjentes fin, beina gikk lett og tankene fløy litt sine egne veier - deilig!

Da jeg passerte 3 km i strekk tenkte jeg at jeg vet jo at jeg fint klarer 3,5 så jeg må i alle fall bort til krysset der! Ved krysset tenkte jeg at "Nei, da må jeg jo ta 4 km! Det er jo bare forbi den høyspentstolpen!" Etter 4 km var formen fremdeles helt fin så da skjønte jeg at 5 km var jo så absolutt innen rekkevidde det også! 


Jadda! Lett som en plett! Brukte 40:25 på 5 km og er storfornøyd! Tenkte for noen dager siden at jeg klarer nok ikke 5 km på under 40 min på en god stund ennå, meeeeen... Å knappe inn 25 sekunder må da være mulig om ikke så lenge?

Og i morgen har jeg et virtuelt løp å løpe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar