På atv'n!

tirsdag 19. april 2022

Nå klør det i hagefingrene!

 Nå begynner det å klø skikkelig i hagefingrene her altså! Snøen smelter så vi ser det godt dag for dag, men det er fremdeles for tidlig å prøve å plante noe som helst, det er tele i jorda. Tok meg en tur ut nå i kveld og leirfivelen gror nå selv om det er kaldt i jorda ennå...


Rabarbraen svikter heller ikke! Den skal få seg en ny bolig når det lir på litt her, den tar alt for stor plass der den står og jeg vil heller ha blomster ved plattingen enn den digre rabarbraen som dominerer alt!


Og sannelig ser det ut til at peonen min har overlevd!!! Den har levd et miserabelt liv så langt stakkar, har prøvd så godt den kan å overleve under rabarbrabladene... Det er da peonspirer dette?


I går kveld hadde vi finbesøk i hagen igjen, jeg rakk å knipse Mikkel da han stanset like før han skulle til å smette inn i småskogen og det begynte å bli litt mørkt så bildet er litt kornete, men ikke mer kornete enn at jeg kunne se at han faktisk har Bestemor Skogmus i kjeften...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar