På atv'n!

fredag 29. april 2022

Ny bok og nye sko

 Jeg har i flere år ønsket meg en spesiell fuglebok, men den har ikke vært i handelen på lenge, den kom ut i 2012. Boken er egentlig den samme som "Gyldendals store fugleguide", men i en mye større utgave så alle de flotte illustrasjonen er mye større og dermed enda litt flottere! Plutselig lå den ute både på finn og på bookis og da var jeg ikke sen om å klikke bestill!


Den er 31x22 cm stor og veier 2,2 kg! Kom i posten i dag, eller jeg måtte hente den på posten da, pakka var jo for stor til å gå ned i postkassen!

Og jeg trengte også et par nye løpesko og har sullet litt på nettet og lett etter favoritten min, Asics Gel-Nimbus 23. De har kommet i flere kolleksjoner og jeg må innrømme at den siste ikke hadde noen fine farger og jeg gidder ikke bruke så mye penger på stygge sko... Så jeg lette litt til og fant Asics Gel-Nimbus 24 og spurte meg litt frem på løpeprat på fb og fikk tips om å lese en test av skoene. Og jeg falt jo for fargen da, det må innrømmes!


Råååsaaaa!

Herlig! Man må jo bare bli glad når man løper i slike sko! De kjennes kjempedeilige på foten og jeg gleder meg til å prøve dem når maten bare har fått sunket ned litt her og mobilen og treningsklokka har fått litt strøm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar