På atv'n!

torsdag 7. april 2022

Plantebonanza

 I kveld har jeg vært på Trondheim folkebibliotek på foredraget "Plantebonanza" med Anders Røyneberg og Erik Schjerven, Arctic gardener, og det var utrolig koselig! Sprudlende, morsomt og med en utrolig koselig og småertende tone mellom de to, som er kjærester i tillegg til å skrive bøker sammen.


Anders Røyneberg


Erik Schjerven


"Plantelykke" kjøpte jeg på årets mammutsalg og "Plantebonanza" ble med hjem nå i kveld.


Jeg er en sucker for bøker og enda mer for signerte bøker! Så da de gjerne signerte måtte jeg jo bare ha den!


Ettersom jeg jobber på to av bydelsbibliotekene i Trondheim har jeg også nøkkelkort til hovedbiblioteket hvor dette foredraget var så jeg kom før dørene åpnet for å sikre meg en god plass og satte meg selvfølgelig på første rad. Anders og Erik var på plass da jeg kom og makan til trivelige karer! Blide og imøtekommende og småpratet gjerne med meg og flere av mine kolleger som også måtte få med seg dette. Jeg fikk kjøpe boken i ro og fred før de åpnet dørene, noe som passet meg godt for jeg måtte løpe til bussen etterpå. Om du får anledning til å høre på de to en gang så er det bare å benytte sjansen - du kommer ikke til å angre! Jeg kommer gjerne en gang til om de kommer til Trondheim igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar