På atv'n!

søndag 11. desember 2022

Nå er det kaldt!

 Brrrr! Nå er det kaldt her! Var oppe en snartur kl. 8 i dag tidlig, da var det -23, men da vi spiste frokost jeg kom på at jeg måtte ta bilde var klokka blitt 10:50 og det hadde steget litt...


43 graders forskjell på inne og ute... Ikke hverdagskost, heldigvis!

I ettermiddag har vi vært på bursdag hos en niese og jeg tok et bilde utenfor Amfi på veien:


Da jeg kom hjem, god og mett på kake, tok jeg noen bilder utenfor her, men jeg ble så kald på den hånda jeg måtte trykke på skjermen med at jeg ikke klarte å ta flere:




Litt mørkt det siste der, men det var veldig vakkert her ute!

Tredje søndag i advent i dag, har tent det tredje adventslyset og koser meg med tekoppen fra te-kalenderen min mens jeg ser Amalies jul og Jul i Skomakergata, så 24-stjernes julekalender og Snøfall tidligere i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar