På atv'n!

lørdag 31. desember 2022

Nyttårsaften

 Vi er bare hjemme og tar det med ro i år, det er slik vi pleier å ha det på nyttårsaften og det passer oss helt fint. Ser naturprogrammer på tv og har spist god mat.

Tidligere i uka gikk jeg tur med skjønne Lucca, jeg mener hun er en welsh springer spaniel. Tilhører min svigerinne og familien, de trengte luftehjelp en kveld her og jeg var ikke tung å be!


Har også vært på besøk og overnatting hos jentungen og hun passet en aldeles nydelig kattepus - Leah Isadora! Intet mindre! Liten og søt, langhåret og helt grå med verdens mykeste pels! Snill og søt og kosete og leken! Og fant seg de merkeligste plasser å ligge, som i vasken på badet...



I dag har jeg vært på Amfi og på Sport1 der og sett på nye joggesko med pigger. Har jo fra før, men de er ikke så myke i sålen lenger så de er ikke noe gode å gå i og de kunne gjerne vært litt større så jeg får godt med sokker i dem. Endte med disse:


Icebug Newrun Bugrip GTX. Tok dem alt da jeg gikk fra butikken siden det begynt å bli småglatt og de sitter kjempegodt på isen! Så nå har jeg ingen unnskyldning for ikke å komme meg ut på tur selv om det er glatt ute!

Godt nyttår til dere alle! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar