På atv'n!

mandag 19. desember 2022

Ny dukke - julepresang til meg selv

 I dag kom min nye, lille skatt i posten! Hun er en mørkhudet dukke fra Rayco vinyl og er en sjelden skatt så det ble nok ikke laget så veldig mange av henne, men noen er det da der ute og denne har altså funnet veien til meg. At hun er sjelden gjenspeiles i prisen som vi ikke snakker høyt om...

Hun kom i et gult antrekk, men jeg skiftet på henne og nå har hun hjemmesydde truser og en kjole som jeg tror er original til en av de andre Rayco-dukkene, Tommelise. Det ser også ut som kroppen til Tommelise og denne mørke er støpt i samme form, men hodene er helt ulike da, begge disse har ganske særegne hoder og er veldig søte begge to.


Senere skal hun få egen kjole og hårsløyfe tenker jeg, men foreløpig får hun ha denne lånekjolen, hun føler seg veldig fin i den også.

Nå ser jeg at jeg ikke har presentert Tommelise her på bloggen heller og det er veldig rart for hun er kjempesøt! Så her er hun:



To søtnoser fra Rayco vinyl altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar