På atv'n!

onsdag 15. januar 2014

Bare gjør det!

Det var tungt å dra seg opp fra dyna i dag, dynevarmen om morgenen er noe helt spesielt...! Men etter å ha kommet meg opp, spist et knekkebrød (med edamer og kaviar - nam!) og fått ungene avgårde så var det bare å vrenge av seg joggebuksa jeg hadde på for å holde varmen. Under hadde jeg treningstights fra H&M, den er faktisk veldig god! Hadde ulltrøye utenpå treningstoppen til å begynne med, men etter noen utfall og knebøy måtte jeg ta av meg den også.

Jeg var ikke heeeelt supertent på å trene i dag, men jeg har adoptert Nikes slagord - Bare gjør det! Og når jeg først har begynt er ikke det å slutte midt i økta noe alternativ.

Nå har jeg dusjet, spist appelsin og havregrøt (4 min i microen gjør at den koker over...) og skal straks orde meg ferdig og dra på jobb. Jeg trives i grunnen godt med å ha seinvakt en dag i uka, godt med disse formiddagene som jeg kan disponere akkurat som jeg vil. Og i dag er været sånn her i Trønderhovedstaden:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar