På atv'n!

lørdag 18. januar 2014

Sjokolade...

Jeg er glad i sjokolade. Veldig. Ikke i all sjokolade, det meste sklir ned (lett!), men det er noen sjokolader som er bedre enn andre. En favoritt vi sjelden har i hus (er det bare idrettslag som selger den eller?!) er Morfars kjekssjokolade. Kanskje like greit at denne ikke selges i butikken, den er farlig god! Jeg ble lykkelig før jul da en snill dame var innom biblioteket mitt og spurte om jeg ville kjøpe en eske. En eske ble selvfølgelig med hjem.

Til jul fikk jeg en eske fra Lille Gubben og i går sto det to nye esker på kjøkkenbordet da en kar på jobben til Lille Gubben holdt på å brenne inne med noen esker fra sine barns idrettslag. (Er det mulig?!)


De er gode altså, farlig gode. Heldigvis klarer jeg å spise sjokolade bare i helgene, men en sånn er jo ingenting... Lurer på hvor mange jeg hadde klart å trø nedpå før jeg ble spykvalm? Tror ikke jeg tester det ut. Hadde tenkt jeg skulle kose meg med litt sjokolade i kveld, men så dukket svigerfar og et tantebarn opp og dermed forsvant to slike ned i LilleTrille-magen... Klokka 12 om formiddagen.

Jaja - det er jo lørda'n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar