På atv'n!

torsdag 30. januar 2014

Joggetur og brodder

Jeg hadde bestemt meg for å jogge en tur før jobb i dag også og som vanlig skiftet jeg til løpetøy før jeg dro hjemmefra. Lille Gubben sto og så på meg da jeg snørte på meg joggeskoene. "Trenger du ikke brodder da?" Jeg så opp, "Øh, nei, det er ikke et snøfnugg i byen!" Han er unnskyldt, han bor 4,5 mil utenfor Trønderhovedstaden og har ikke vært i byen på lange, lange tider.
 
Her er et bilde som illustrerer brodde-ikke-behovet ganske klart, tatt på turen i morrest:
 

Ikke mye broddeføre her, nei. Deilig å kunne løpe i de beste joggeskoene selvfølgelig,  men det er noe som er feil - det er tross alt 30. januar i dag! Og ikke meldes det snø de neste to ukene heller...
 
Turen i dag ble nå i alle fall på 5,6 km / 52 min og jeg ble kjempesliten etterpå! Forrige uke gikk det som en lek, men dagens tur ble litt lenger og det var nok alle oppoverbakkene på slutten som tok knekken på meg, men en god kopp te gjør underverker.

 
A cup of tea is never big enogh.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar