På atv'n!

torsdag 23. januar 2014

Kaldt og vindfullt, men ut på tur!

Hadde heldigvis tatt på treningstøy fra morgenen av i dag ellers er det fare for at dagens joggetur hadde blitt avlyst. Visste jo det var meldt ganske sterk vind, men... Det blåste godt da jeg kom på jobb så jeg vurderte et sekund om jeg skulle droppe løpeturen, men tok meg selv i nakken og sparket meg i baken - "Nei! Kom deg ut! Tenk så fornøyd du vil være etterpå!"
 
 
Det blåste godt, men anorakken til jentungen (*kremt*)  var vindtett og god og med to ulltrøyer under + ull-longs under løpetightsen, skilue og to par hansker, så berget jeg finfint. Og etter 1,5 km kom jeg til "smulere farvann" og merket ikke noe særlig til vinden heldigvis. Men jeg merket godt en merkbar formstigning siden nyttår! Og sånt kan man jo like!
 

 
 
Turen ble på 4,4 km / 40 min og jeg er godt fornøyd, de siste 10 min var gange opp en bratt og lang bakke - Venusveien for de som er lokalkjente. Man løper ikke opp Venusveien for å si det sånn. Sånn er det bare. Gammelt jungelord.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar