På atv'n!

onsdag 1. januar 2014

Grei start på det nye året

Det ble skøyter på oss i dag også, fin måte å starte det nye året på. De skøytene tror jeg må være den beste fritidsutstyrsinvesteringen vi har gjort! Det er utrolig moro, vi kommer oss ut og får frisk luft og får rørt litt på oss - rene kinderegget med andre ord.

Jeg tok ett bilde før mobilen gikk tom for strøm og jeg hadde tydeligvis så lite strøm at den ikke rakk å lagre bildet en gang...

Da vi kom hjem skiftet jeg fra ulltrøye til treningstrøye og tok en liten styrkeøkt. Tidligere har jeg hatt matta og vektene liggende på stua, men det har ikke vært helt optimalt - ikke alltid like gøy med tilskuer når man trener. Så nå har jeg tatt i bruk "barnerommet" som treningsrom - det ligger vegg-i-vegg med stua og om jeg har døra oppe hører jeg tv'n og får samtidig trene i fred. Smart. Hvorfor jeg ikke har tenkt på det før? Tja...


Jeg startet med lette vekter, det er kjempelenge siden sist jeg trente styrke så det er greit å starte forsiktig. Var kanskje i overkant forsiktig så jeg må nok legge på litt mer på stor-stanga, det var ikke så mye å løfte på liksom - litt må det jo være tross alt!

Dagens økter ble altså 30 min på isen ("noen" måtte hjem og se Tour de ski... "noen" er ikke meg) og 20 min styrke. Fornøyd i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar